Quick Navigation: Home - Facebook - Twitter - Last.fm

Friday, April 14, 2006

297
Whatevaaa

دنياي اينها هم اونقدر كوچيك هست كه منو ارضا نكنه.

من گيجم...

ميگم
احترام هم در گراني هستا... به هر كس ندهم!
ممكن هم هست كه يه «حتي به شما دوست عزيز» هم زيرش بنويسم.

راستي دقت كردي
فيلترينگ اينترنت هم حق مسلم توست؟

من گيج نيستم
گيج و مبهوت هستم

من؟
خب راستش... امممم
من...
قضيهء‌ من رو بعدا بهت ميگم
باشه؟

ترجمه اش هم باشه واسه يه وقت ديگه...
تموم شد...
پاشو برو برس به كارت ديگه.

صبر كن!
ميگما...
من حوصله ندارم...
حتي شما دوست عزيز...
آخه امروز تي شرت سياهمو پوشيدم...
خب برو حالا... الان ديگه مي توني بري... برو ديگه...

ببين منو...
من الانComfortably Numbام
برو يه وقت ديگه بيا...
اونموقع برات حتما وقت مي گذارم... باشه؟
مرسي...

I Might translate it some other time...

No comments:

Quick Navigation: Home - Facebook - Twitter - Last.fm