Quick Navigation: Home - Facebook - Twitter - Last.fm

Tuesday, August 07, 2007

555
Clint Eastwod 5:55

And LAtely I've Figured out that
People See Things
That I Don't see or I don't pay attention to.

This Means That
I watch and see those things
that People have left them alone and they dont pay attention to.

---

You know...
For Example, When People Lay in a Bath Tub:
Most, Remember Their Lovers.
A Few become Archimedes.
But I...
I...
...
When I Lay in A Bath Tub, I Drown...

...و تازگی ها فهمیده ام
آدم ها چیزهایی را می بینند
که من آن ها را نمی بینم یا به آن ها توجه نمی کنم.

این یعنی اینکه
من می روم آن چیزهایی را ببینم
که آدم ها آن ها را رها کرده اند و به آن ها توجه نمی کنند.

---

می دانید...
مثلا وقتی آدم ها در وان حمام دراز می کشند:
خیلی ها یاد معشوقه شان می افتند.
بعضی ها هم می شوند ارشمیدس.
اما من...
من...
...
من وقتی در وان حمام دراز می کشم، غرق می شوم...

No comments:

Quick Navigation: Home - Facebook - Twitter - Last.fm