Quick Navigation: Home - Facebook - Twitter - Last.fm

Sunday, May 02, 2010

952 - Bullshit! One hell of aaa

Saga!
Khordad Saga*!
What the hell is this so called "Khordad Saga"
that people are making a propaganda out of it,
Like it's an anniversary or something!

Hey Listen Up!
I don't have the mind to understand
what major thing or something so called saga you did last Khordad;
Got Beaten? tortured? raped? shot and killed?
And what did you really achieve above all those greatest ugly things that went on
that you are treating yourself this poetic and heroic today!
I don't even ask!

Get your ass down from clouds above, my silly friends!
You are living down here in hell!

* - Khordad, Gemini Actually, Name of The 3rd Iranian Month, The month that the election fraud went on last year.

حماسه!
حماسهء خرداد!
اين "حماسهء خرداد" ديگر چه زهرماري است
كه تبليغش را مي كنند،
مثل اين كه سالگردي، چيزي باشد!

ببينيد!
من واقعا مغز اين را ندارم كه هضم كنم،
خرداد پارسال، شما چه حماسه اي انجام داديد؛
كتك خوردن؟ - شكنجه شدن؟ - مورد تجاوز قرار گرفتن؟ - كشته دادن؟
و بالاتر از تمام اينها، به كجا رسيده ايد امروز
كه اينطـــور حـمـاســي با خودتان درگير مي شويد!
نيازي به پرسيدن نيست!

از روي ابرها پايين بياييد دوستان ابله من!
شما داريد اين پايين در جهنم زندگي مي كنيد!د

2 comments:

hamid said...

حماسه های زیادی شکل گرفت که مسلما آدمی مثل تو (اینطور که پیداست) شعور و سواد درک و تحلیلش را ندارد. اینقدر بی خبر بودن از اوضاع سیاسی و اجتماعی ایران فقط در صورتی برای من قابل درک است که فکر کنم این آدم یکبار هم پایش را در ایران نگذاشته و خب چه می فهمد؟ بگذار بگوید. من اینجا قرار نیست وارد دیتیل های این اتفاقات بزرگ شوم. هرچند همین کتک خوردن ها و شکنجه های (نه چندان خوشبختانه) بهایی ست که شهروندان برای تغییرات بزرگ و بنیادین باید بپردازند. عقب نشینی عجیب صدا سیما (مثلا اشاره ی کارشناس یک برنامه که گفت شاید اصلا یعضی ها با ولایت فقیه مشکل داشته باشند)، کوتاه آمدن نظام در خیلی مواردی که تا سال پیش خوابش را هم نمیدیدیم، و خیلی چیزها که می شود و باید ساعت ها در موردش حرف زد، سخت اشت، برای آدمی که شعورش از هیچ ظرافت و تیزبینی ای بهره نبرده.

Iranian idiot said...

من خودم پيشاپيش گفتم كه مغز من شما را درك نمي كند! من كه خودم بارها گفته ام و آخرين بار همين 950 امين بار گفتم، خودم و شعور و طرز تفكرم زمخت و كريهه و كاملا نقطهء مخالف آدم هاي ظريف و لطيف و تيزبيني چون شماست! حالا اين حرفا به كنار من نفهميدم از اين همه حرف بلغور كردن؛ منظور؟؟؟ فقط خواستي با گفتن از توهماتت از نوع زندگي من كه اگه يه دونش اشتباه دربياد خودتو مسخره كردي، از خودت يه احمق بسازي؟ يا يه آتو بدي دست من كه باز تفكر تيپيكال آدم هايي مثل تو رو در نوشته هاي بعديم با نيش و كنايه به چالش بكشم؟! وقت كه زياد داري، بشين و نوشته هاي از اين دست بعدي مو بخون پس!

Quick Navigation: Home - Facebook - Twitter - Last.fm