Quick Navigation: Home - Facebook - Twitter - Last.fm

Friday, April 25, 2008

675
As Long AS I'm Not Sober...i

Yhis Post Will be transl8ed Later accoriding to The AuthorsDrunk Situation.

براي ثبت در خاطرات:

رانندگي در مستي هم عالمي دارد!!

37 متر دنده عقب گرفتن مازاد بر حد نياز
تيكه انداختن به رفيقت با دوست دخترش، كه در ماشين هستن وقتي كلي آدم پشت سر دارد بوق بوق مي كنن!
فحش دادن از جمله: Buzz Offf, Fuck off, به راننده هايي كه شايد دارند درست رانندگي مي كنند
چراغ زدن و بوق زدن براي راننده هايي كه در مسير ورود ممنوع حركت نمي كنند!
گوشزد كردن اين نكته به خود كه: فاصله را رعايت كن و وقتي چراغ قرمزاي ماشين روبرويي روشن شد ترمز كن!
كمي Velvet Revolver گذاشتن در ماشين، از نوع آهنگ هاي سافت از اين گروه هارد راك
حس اين موضوع كه دختري كه بغل تو نشسته است، فرقي نمي كند خواهرت باشد يا دوست دخترت! هر دو يك حس را دارند.
بستن چشم و لذت بردن از رانندگي در اين حالت، خصوصا وقتي كه لپ ها كرخت مي شود.
آه نگاه كن! من يك رانندهء مسئول هستم چون سر هر پيچي راهنما مي زنم.
اين ديوانه ها چه غلطي مي كنند وسط خيابون؟؟؟؟
پل كوچه كوتاه شده است يا چي؟؟؟
سالم به خانه رسيديم! من و خواهرم يا دوست دخترم يا چي؟؟
آينه بغل داشت مي خورد به ديوار،
آسانسور طبقهء 0
اوه مامان من جيگر مرغ خوردم، خوشمزه!
نمي دانم اين پست چقدر علامت هاي ! و ؟ بي ربط دارد.
ترجمهء اين پست بمان دواسه يه مقت ديگه
اوه كاش اينجا بودي...
دارم دري وري مي
مگم

فردا كه از خواب بلند بشم
عمرا فكر كنم اين پست رو من نوشه ابشم!

يكي براي خارجيا بنوسيد كه اين پست بعا ترجمه خواهد شد!
به علت گك.زيدگي مخ!

رلساي سالروز تولد زكرياي رازي مباريك
فقط اميدوارم گوگل از من پسورو نخواد اين موقع
كه اين پست رو پست كنم

No comments:

Quick Navigation: Home - Facebook - Twitter - Last.fm