Quick Navigation: Home - Facebook - Twitter - Last.fm

Sunday, January 16, 2011

1063 - Lost Nights

Where are my former nights?
I feel I have lost them all.

Those night when I'd grab my bottle of Jack Daniel's
and Get high On The Doors or The Who or whatever else similar
Thinking, Observing, Writing, Reading, Watching, Singing, Making Love, lying down in a bath tub, Chilling...

Where are my f nights?
I can't seem to find them here!

شب های سابق من کجا هستند؟
احساس می کنم همه شان را گم کرده ام.

آن شب هایی که شیشهء جک دنیلز ام را بر می داشتم
و با "دورز" و "هو" و هر چیزی توی این مایه ها کله مو داغ می کردم
شروع می کردم فکر کردن، نظاره کردن، نوشتن، خواندن، آواز سر دادن، عشق بازی کرد، و در آخر در وان دراز می کشیدم و از آرامش مطلق لذت می بردم.

شب های اسبق من کجا هستند؟
آن ها را در اینجا پیدا نمی کنم!د

No comments:

Quick Navigation: Home - Facebook - Twitter - Last.fm