Quick Navigation: Home - Facebook - Twitter - Last.fm

Sunday, December 13, 2009

891 - Telecommunication

I've been talking about myself none-stop
during the last hour
and you've been quiet!
You are silent and your silence
reminds me of the time when people
were talking about themselves none-stop
and I was Quiet.i

I feel worried...i

من در تمام اين يك ساعت،
مدام از خودم حرف زده ام
و تو ساكت بوده اي!
تو ساكتي و اين سكوت تو
مرا ياد آن وقت هاي خودم مي اندازد
وقتي آدم ها مدام از خودشان حرف مي زدند
و من ساكت بودم.

نگران مي شوم...د

2 comments:

jury said...

نگرانی ندارد ، همان كاری را ميكنند كه تو آخرش ميكردی ، درد داشت ؟ زخم داشت ؟ رفتن داشت ؟ دقيقا" همانطور .
مواظب باش
من يه كامنت ديگه هم گذاشته بودم ؛‌ كامنتمو دزديدن ؟ دارن باهاش .... ميدن ؟

Pedram said...

Bobby!
Congrats on the makeover.
Looks much better now.

Quick Navigation: Home - Facebook - Twitter - Last.fm